Șefa GM are o singură misiune

Opel-Astra

Șefa GM are o singură misiune

Mary Barra, șefa celui de-al treilea cel mai mare constructor auto din lume, se anunță cu un obiectiv clar fixat asupra brandului Opel. Iar filiala Germană a GM înregistrează încă mari pierderi.

Producătorul auto american General Motors (GM) are, potrivit cuvintelor șefei Marry Barra, planuri ambițioase privind marca sa germană Opel.

Obiectivul este foarte clar: fiecare segment în fiecare țară importantă în care lucrează concernul, trebuie tratat cu atenție, spune Barra într-un interviu pentru Bild am Sonntag. Această este misiunea în care se găsește compania în prezent. Iar lucrurile nu se mișcă suficient de repede, a declarat ea când a fost întrebată cât va dură până ce Opel se va apropia în Germania de liderul de piață Volkswagen.

Iar pe viitorul producătorului german aducător de pierderi Barra a spus că el crede în marcă. Iar la întrebarea ce marcă germană și-ar alege el însuși, dacă ar fi avut o liberă alegere, Barra a spus că Opel. A fost Opel și la fel este și acum.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/GM-Chefin-Barra-hat-eine-Mission-article15920201.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 54 = 63