Mary Barra, șefa celui de-al treilea cel mai mare constructor auto din lume, se anunță cu un obiectiv clar fixat asupra brandului Opel. Iar filiala Germană a GM înregistrează încă mari pierderi.
Producătorul auto american General Motors (GM) are, potrivit cuvintelor șefei Marry Barra, planuri ambițioase privind marca sa germană Opel.
Obiectivul este foarte clar: fiecare segment în fiecare țară importantă în care lucrează concernul, trebuie tratat cu atenție, spune Barra într-un interviu pentru Bild am Sonntag. Această este misiunea în care se găsește compania în prezent. Iar lucrurile nu se mișcă suficient de repede, a declarat ea când a fost întrebată cât va dură până ce Opel se va apropia în Germania de liderul de piață Volkswagen.
Iar pe viitorul producătorului german aducător de pierderi Barra a spus că el crede în marcă. Iar la întrebarea ce marcă germană și-ar alege el însuși, dacă ar fi avut o liberă alegere, Barra a spus că Opel. A fost Opel și la fel este și acum.