Seful Uber s-a certat cu un sofer al companiei care i-a spus ca din cauza tarifelor scazute mereu a ajuns falit

Seful Uber, Travis Kalanick, si-a cerut scuze dupa ce Bloomberg a publicat un clip video in care acesta se certa cu un sofer al companiei care se plangea de tarife si de schimbarile dese facute de Uber. Seful companiei se enerveaza si foloseste cuvinte mai dure, trantind usa la final. Uber a fost in centrul mai multor scandaluri in ultimele saptamani, cel mai recent fiind legat de acuzatiile aduse de Waymo, divizie a Google (Alphabet).

Kalanick a facut o cursa cu o masina Uber si, inainte sa coboare, soferul, pe numele sau Fawzi Kamel, a tinut sai-i spuna cateva dintre nemultumirile pe care in general le au multi dintre soferi. Kamel este sofer Uber din 2011 si i-a spus sefului companiei ca Uber creste standardele, insa tariful calatoriilor scade mereu si colaboratorii companiei sunt tot mai nemultumiti.

Cei doi s-au contrazis, Kalanick spunand ca daca nu era el, Uber nu si-ar fi batut concurenta. Kamel ii spune insa ca din cauza Uber a pierdut 97.000 de dolari si a ajuns falit. Kalanick incepe sa se enerveze si sa raspunda cu “Bullshit” la observatiile soferului care ii spune ca tarifele la serviciul premium Black erau de 20 dolari/mila la inceput, insa au ajuns sa fie 2,75 dolari/mila.

Seful Uber se infurie de-a binelea, ii arunca cateva cuvinte grele si tranteste usa, spunandu-i mai inainte: Some people don’t like to take responsibility for their own shit. They blame everything in their life on somebody else. Good luck!” (Sunt oameni carora nu le place sa-si asume responsabilitatea pentru propriile rahaturi. Dau mereu vina pe altcineva. Succes!”

Cum soferii Uber dau dupa cursa un rating pasagerului, Kamel a profitat si i-a acordat doar o stea.

Seful companiei si-a cerut apoi scuze intr-un e-mail catre angajati, spunand ca se simte rusinat pentru ce a facut si ca trebuie sa se maturizeze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 4 =