Șeful VW Müller este în primejdie

6ead587a2a471a1a06d0be58f604704c 

Numărul șantierelor de care Matthias Müller trebuie să se ocupe în imperiul VW va deveni mai mare. Expertul auto de la München, Becker, are însă îndoieli cu privire la stabilitatea lui Müller ca salvator al concernului. Chiar și șeful Audi, Stadler, a intrat în centrul atenției.

Pentru șeful Volkswagen, Matthias Müller, creanga de sub picioare este tot mai subțire: după ce filiala concernului, Audi, a dezvăluit în state utilizarea unui software ilegal pentru motoarele diesel cu șase cilindri, există îndoieli cu privire la stabilitatea fostului șef al Porsche pe poziția de salvator în cea mai gravă criză pe care concernul de la Wolfsburg a trăit-o vreodată.

Volkwagen a respins inițial acuzațiile EPA la începutul lunii noiembrie și a explicat faptul că la motoarele mai mari software-ul nu are nici un fel de rol în manipularea valorilor emisiilor. Dar Audi a fost nevoită să recunoască faptul că, conform dreptului american este vorba despre o practică ilegală.

În total au fost afectate 85.000 de automobile. Iar motoarele V6 TDI diesel dezvoltat de Audi cu o capacitate de trei litri a fost echipat pe VW Touareg, Porsche Cayenne, precum și pe mai multe limuzine de lux de la Audi, printre care și A8, dar și pe vehiculele de teren Q5 și Q7.

Criticii au argumentat faptul că Müller ar fi știut despre proporția pe care aceste manipulări ar fi avut-o. Ca și șef al Porsche el aparține din luna februarie grupului celor mai puternice persoane din conducerea concernului, înainte ca acesta să fie implicat în scandalul emisiilor. Volkswagen nu a dorit să facă comentarii pe marginea acestor acuzații.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/VW-Chef-Mueller-geraet-in-Bedraengnis-article16426061.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 1