Selena Gomez, noua imagine și designeră a mărcii sportive Puma

Cântăreața americană Selena Gomez va fi noua imagine și totodată designeră a unei colecții a mărcii de articole sportive Puma.

Selena Gomez este protagonista campaniei “Phenom” ce promovează noile încălțări sport ale mărcii și va realiza totodată o colecție pentru celebra marcă sportivă, relatează ziarul spaniol ABC.

După ce a suferit un transplant de rinichi, așa cum a dezvăluit recent pe contul său de Instagram — unde numără cei mai mulți followeri din lume (127 de milioane) — cântăreața de origine latino-americană a făcut publică colaborarea sa cu Puma.

“Să devin parte a familiei Puma este pentru mine foarte emoționant. Puma a schimbat regulile jocului în privința articolelor sportive și a modei. Este incredibil să vezi influența acestui stil și cultură și sunt emoționată că voi fi parte din aceasta”, a declarat cântăreața și actriță în vârstă de 25 de ani, într-un comunicat de presă.

“Sper să putem crea ceva special împreună”, a subliniat Selena Gomez.

Potrivit lui Adam Petrick, director de marketing la Puma, “Selena este autentică, creativă, talentată și o femeie fără teamă. Este tot ceea ce își doresc azi femeile și un exemplu de urmat”.

“În ultima vreme a demonstrat cât de puternică este cu adevărat. Cu onestitatea și naturalețea de a vorbi despre viața sa, precum boala lupus, a demonstrat o incredibilă încredere, echilibru și determinare pentru noi toți”, a adăugat Petrick.

“Selena este imaginea perfectă pentru Puma, pentru că nu-i este frică de provocările prezente în lume, ea luptă și perseverează și este exact ceea ce vrea să transmită Puma”, încheie comunicatul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 62 = 70