Sfaturi pentru a evita singurătatea in munca la domiciliu

wfh

Lucrând în pijamale, scapând de traficul ingrozitor şi ştiind că masa de prânz este în siguranță, aceasta este realitatea fericita de a lucra de acasa. Dar, oricine care făcut-o poate sa spună că realitatea nu esxte chiar de vis.

Nu există nici un coleg de muncă, care sa te enerveze, dar repet, nu există nici unul, ceea ce poate duce la singurătate și izolare. Iar când nu e nimeni în jurul tau te poti lasa ademenit de Facebooking sau de micile gustari, fiind destul de greu să nu mai faci aceste lucruri și să lucrezi efectiv.

Amânarea lucrurilor duce la vinovăție, anxietate și o continuă amanare, un, ciclu autodistructiv insidios. Un sondaj Gallup a constatat că lucrătorii independenţi, sau care desfășoară activități independente sunt cel mai puțin probabil să raporteze productivitate crecuta în comparație cu oamenii care lucrează cu normă întreagă, în biroul unui angajator; la locul de muncă part-time; sau sunt chiar șomeri.

Cum se poate profita de avantajele jobu-lui de acasa, productiv și fericit? Iată cum:

  1. Setează-ti o rutină.

Fiind singur, ești forțat să te motivezi în fiecare zi, eventual, la fiecare oră, spune psihologul Christopher Willard, un psihoterapeut din zona Boston si autor al Growing Up Mindful. Planuieste ore specifice de lucru la domiciliu, inclusiv timpul pentru masa de prânz și pauze. Un program, de asemenea poate să nu mai funcționeze la un anumit punct, deoarece lucrand de la domiciliu te poate face sa simti uneori ca nu ești niciodată liber.

  1. Răsfaţă-te.

Programul tau ar trebui să includă o serie de obiective și recompense, spune Willard. Tehnica populara Pomodoro încurajează oamenii să lucreze în secvente de 25 de minute, cu pauze de cinci minute între ele. Verificarea elementelor din afara listei de rezolvat oferă un sentiment de realizare, care duce la o mai mare productivitate.

  1. Du-te la sala de sport.

Sportul a fost demonstrat ca menține în formă creierul, de asemenea, alungă anxietatea si depresia, intareste concentrarea și stimuleaza creativitatea. Din moment ce este tentant să te ridici din pat si sa te asezi direct in fata calculatorului, facandu-ti timp pentru exercitii este deosebit de important pentru cei care lucreaza de acasa. Lucrul la domiciliu limitează una dintre principalele oportunități de interacțiune socială în lumea modernă: biroul.

  1. Schimbă mediul de unde lucrezi

Un studiu major de la Universitatea din British Columbia a constatat că interacțiunile chiar și cu cei de pe periferia rețelelor noastre sociale pot avea un efect pozitiv asupra bunăstării emotionale ale noastre. Găseste diferite locuri de unde se poate lucra, indiferent dacă este vorba de o cafenea, biblioteca sau un spațiu de lucru.

http://www.success.com/article/5-tips-to-avoid-the-loneliness-of-working-from-home

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

41 − = 34