Snapchat dezamăgește prin pierderi mari

În ciuda creșterii numărului de utilizatori al aplicației foto Snapchat și a unei veritabile creșteri a veniturilor, acționarii nu sunt foarte mulțumiți de recent listata companie, Snap. Marea întrebare rămâne în continuare, dacă serviciul de mesagerie poate deveni suficient de profitabil.

Încă o dată iubita aplicație foto Snapchat ratează așteptările acționarilor. Compania ce deține aplicația a anunțat joi că numărul de utilizatori a crescut într-un ritm lent trimestrul trecut, iar rezultatul este negativ, pierderea măsoară câteva milioane de dolari. Cursul acțiunilor Snap a scăzut în comerțul electronic de pe Wall Street cu peste doisprezece procente pentru un total de 12,02 dolari, departe de cursul de emisiune de 17 dolari din martie, când Snap s-a lansat pe bursă.

Serviciul de mesagerie Snapchat cu mesajele și fotografiile sale temporizate este apreciat în special de oameni tineri. Compania dezvoltă în prezent parteneriate cu firme de media, pentru a aduce știri, videoclipuri și alte tipuri de conținut pentru utilizatorii săi.

Numărul de utilizatori a crescut cu 21% în trimestrul încheiat odată cu luna iunie, pentru un total de 173 milioane, dar acționarii se așteptau la mai mult. Din copilul-minune al acestui sector, Snap a devenit peste toate un copil-problemă, scrie Bryan Wiener, Chairman al agenției de publicitate 360i.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Snapchat-enttaeuscht-mit-Millionenverlust-article19978830.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

88 − = 78