Fostul brand preferat al investitorilor, Twitter, a fost lăsat de mult timp în urmă în favoarea Snapchat. Start-up-ul are planificată pentru anul viitor o listare la bursă, iar obiectivul acesteia este majorarea valorii companiei cu aproximativ două miliarde de dolari.
Start-up-ul din spatele popularei aplicații de fotografie planifică o listare la bursă pentru primăvara anului viitor, spun rapoartele din presă. Compania va fi apoi evaluată la 25 de miliarde de dolari sau chiar mai mult, scrie Wall Street Journal. În prezent documentele pentru listare sunt în curs de pregătire, iar o dată posibilă ar fi sfârșitul lunii martie, se spune citând persoane informate.
Snapchat și-a făcut un renume în primul rând prin fotografii care dispar de la sine după ce au fost privite o anumită perioadă de timp. Între timp aplicația s-a dezvoltat tot mai mult ca o platformă pentru conținut media. După informațiile preliminare ei ar fi ajuns la 150 de milioane de utilizatori zilnic. Start-up-ul din spatele aplicației și-a schimbat recent denumirea din Snapchat în simplu Snap și a anunțat lansarea pe piață a unor ochelari inteligenți ce prezintă și cameră video, pentru prețul de 129 de dolari.
Cele 25 de miliarde de dolari ar reprezenta o creștere semnificativă în comparație cu evaluarea de 17,8 miliarde de la ultima rundă de finanțare din luna mai, scrie ziarul. Compania și-a sporit vânzările de la 60 de milioane de dolari în 2015 la 350 milioane de dolari în acest an și și-a fixat ca obiectiv pragul de un miliard pentru anul viitor. În același timp este neclar dacă Snap este o companie profitabilă. Banii vin în special din reclame și din aplicația Snapchat.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Snapchat-plant-Boersengang-2017-article18805046.html