Starbucks are o tradiție îndeungată în folosirea tehnologiei pentru a atrage oamenii în cafenele și nu se dezminte nici în cazul Reserve Roastery din Shanghai, ce are dimensiuni gigantice.
Gigantul băuturilor va utiliza o aplicație pe mobil pentru a oferi tururi de realitate augmentată în procesul de realizare a cafelelor, sprijinite de un ghid. Cine va îndrepta telefonul către echipamente precum prăjitorul de cafea sau espresor va primi explicații despre ce se întâmplă cu boabele pentru a ajunge în produsul final.
Lanțul de cafenele oferă cartele virtuale pentru participarea în tur și utilizatorii vor primi un filtru unic care le va marca călătoria. Nu suntem siguri cine e atât de entuziasmat să arate tuturor că a vizitat un Starbucks (chiar dacă e unul foarte elaborat), dar cel puțin înseamnă că va exista o înregistrare virtuală a călătoriei.
Nu se menționează dacă vom avea ocazia să vedem această experiență și în alte Reserve Roasteries (întrebați fiind despre planuri de viitor), dar este rezonabil să ne așteptăm ca aceasta să nu fie disponibilă la orice Starbucks de cartier, cel puțin nu prea curând. Este vorba mai mult despre transformarea acelei vizite scurte într-un mini-eveniment și despre încurajarea clienților pentru a petrece ceva mai multă vreme în cafenea. Dacă ideea va avea succes, cu siguranță vom vedea și alte cafenele care urmează exemplul.
https://www.entrepreneur.com/article/305720