Starbucks vrea să cucerească patria espresso

Untitled

Cei de la Starbucks vor să se implice în țara de origine a culturii cafelei și să deschidă pentru prima dată filiale în Italia. Prin creații neobișnuite, compania nu va putea impresiona iubitorii de cafea, sunt de părere cunoscătorii. Dar mulți prezic o poveste de succes.

Aproape 30 de ani au trecut de când Starbucks și-a extins triumfător cafenelele în întreaga lume. Dar în țara de origine a cunoscutului sortiment Espresso, unde Cappucino este de asemenea pe ordinea zilei, compania americană nu a fost până acum reprezentată. În Italia nu se găsește nici un fel de reprezentanță Starbucks, de la Dolomiți până în sud în Sicilia.

“Java Chip Frappuccinos” sau “Iced Caramel Macchiatos”. Astfel de creații par să nu fie prea mult pe gustul italienilor. De aceea a existat o mare teamă că, cafelele mari americane nu vor avea nici o șansă în fața maeștrilor cu cești minuscule. Dar acest lucru se va schimba, pentru că la începutul anului 2017 la Milano va fi ancorat, în colaborare cu partenerul italian Percassi, pentru prima dată, logo-ul alb-verzui al celor de la Starbucks.

Experții se îndoiesc însă că italienii se vor face prieteni cu ideea americanilor față de cafea. Italienilor nu le plac astfel de produse de masă și cu siguranță nu le place să consume cafeaua din astfel de pahare-gigant din plastic, declară Adriano Santoro, barman la renumitul “Bar del Cappuccino” din centrul Romei, care prepară cea mai bună cafea din capitala italiană. În timp ce el manevrează cu pricepere pârghiile aparatului de espresso, înaltul italian râde: ei folosesc sirop de caramel și scorțișoară și astfel de chestii. Dacă el ar pune cuiva acolo în Italia scorțișoară în Cappucino, clientul i l-ar arunca drept în față. Starbucks, asta este ceva pentru turiști sau adolescenți, nu pentru cunoscători adevărați ai cafelelor. O femeie americană de la bar este de acord cu el.

Krista este din Chicago și trăiește de 15 ani la Roma. Ea declară că nu ar intra niciodată într-un Starbucks, nici în Italia, dar nici în SUA. Este de părere că cine a încercat o dată cafeaua italienească nu mai poate bea ceaiul ăla care îl servesc în Statele Unite. Cu toate acestea, CEO-ul companiei, Howard Schultz, este încrezător, pentru că noua piață a fost îndelung studiată, iar tot ceea ce s-a făcut până acum s-a făcut pe baza experiențelor minunate pe care multă lume le-a avut în Italia.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Starbucks-will-Heimat-des-Espresso-erobern-article17140346.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 × 1 =