Stil inedit de a aduna bani pentru un start-up

141008113237-likefunding4-horizontal-gallery

Plecand de la conceptul de crowdfunding, tehnica de finantare a proiectelor media folosind resurse stranse online, un start-up din Hong Kong a gasit o modalitate prin care sa valorifice butonul de “Like” de pe Facebook cu scopul  a obtine donatii pentru cauze nobile, crescand astfel si profilul de responsabilitate sociala al companiilor care ofera banii respectivi.

Co-fondatoarea proiectului denumit Likefounding, Kelly Yim, si-a parasit locul de munca pentru a concepe acest sistem de pe urma caruia ar putea profita organizatiile caritabile sau proiectele creative, scrie CNN.

“Vrem sa-i mobilizam pe sustinatori sa impartaseasca povesti interesante despre proiecte creative care poarta logo-ul unor sponsori”, a declarat ea, adaugand ca acest lucru va genera o expunere media pentru respectivele companii. “Stim ca proiectele creative pot ajunge virale. Vrem sa elaboram un sistem care sa permite oamenilor cu astfel de proiecte sa-si monetizeze expunerea media”, a mai explicat Kelly Yim.

Pentru o astfel de operatiune, corporatiile doneaza intre 1.500 si 2.000 de dolari, iar utilizatorii de Internet pot alege dintr-un meniu de proiecte, pentru care sa dea “like”. Fiecare “like” va oferi proiectului 20 de centi si va duce mai departe logo-ul sponsorului.

“Ceea ce noi facem este sa potrivim proiectele creative cu corporatiile. Avem o baza de date cu diverse proiecte din Hong Kong, precum si contactele unor companii sponsor”, a mai spus Yim.Un start-up are nevoie atat de bani, cat si de publicitate, iar modelul Likefunding are capacitatea de a le livra pe amandoua. Potrivit ei, insa, cea mai dificila sarcina din acest moment il reprezinta educarea unei industrii sceptice.

—————————————————————————————————————————————————-

regular_smile…………….mai sus, un stil de adunat bani..un alt stil de rezolvat altceva..mai jos…

Sotul intra in dormitor tinand in mana doua aspirine si un pahar cu apa. Sotia il intreaba:
− Pentru ce sunt astea?
− Pentru durerea ta de cap.
− Dar nu ma doare capul.
− Te-am prins!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 61 = 69