StubHub introduce AR în achiziția de bilete

Fanii sporturilor care caută să obțină bilete la cele mai renumite evenimente de profil ar putea folosi în curând tehnologii AR ca parte a experienței de achiziție.

Pagina de cumpărături online StubHub va introduce AR ca parte din procesul de cumpărare bilete pentru Super Bowl 2018.

Posibilii participanți pot să folosească telefoanele pentru a avea o imagine preliminară a experienței din ziua jocului ce va vea loc la Minneapolis, experimentând diverse servicii, precum locurile de parcare și amplasarea lor, la unghiul de vizualizare pe care îl au din diverse locuri de pe stadion.

Având în vedere că biletele și drumul până la un Super Bowl reprezintă o cheltuială substanțială, instrumentul este conceput pentru a elimina incertitudinile din achiziția de bilete. Cumpărătorii vor avea posibilitatea de a vedea exact ce tip de experiență le oferă fiecare bilet înainte de a confirma plata și achiziția acestuia.

Experiența imersivă de vizualizare creată de StubHub nu doar că demonstrează aplicațiile practice pentru realitate augmentată în domeniul achiziției de bilete sau evenimente live, dar marchează de asemenea un pas important pentru industrie, spune CTO-ul, Matt Swann.

Când vine vorba de utilizatorii paginii, programatorii și inginerii companiei ce a realizat-o pun pasiune în a le oferi soluții cât mai moderne și cât mai satisfăcătoare în cumpărarea și vânzarea de bilete. Este primul jucător de pe piață care implementează această tehnologie, astfel că speră ca pe viitor să îmbunătățească și mai mult experiența cumpărării de bilete pentru astfel de evenimente majore.

https://www.virtualreality-news.net/news/2018/jan/30/stubhub-brings-ar-ticket-purchasing/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 5 = 3