Piloții companiilor aeriene americane suferă de deficit. Acest lucru se datorează în principal salariilor proaste. Consecințele se văd în faptul că unele zboruri trebuies anulate, iar această situație ar putea destabiliza întreaga industrie. Iar acum guvernul SUA a pornit.
Uniformele pot fi înșelătoare uneori. Cine îi vede în costumele lor de culoare albastru închis, cu epoleți și butoane strălucitoare, îi suspectează că câștigă salarii enorme. Dar piloții din America câștigă de multe ori salarii mizere, cel puțin la începutul carierei lor. Conform sindicatului Air Line Pilots Association, în primul an un pilot poate câștiga 22.400 de dolari în medie, dar salariile încep chiar și de la 15.000 de dolari. Iar această sumă se apropie de salariul minim, prin care un pilot nu poate acoperi nici măcar costurile de formare, de peste 100.000 de dolari.
Salariile proaste, împreună cu alți factori își arată acum consecințele. Companiile aeriene americane suferă de un deficit de piloți, care va continua să se agraveze dramatic în următorii câțiva ani. Chiar și guvernul SUA este interesat de importanța aviației pentru economie și a realizat un studiu. Conform acestuia, în cursul anului trecut unsprezece din douăsprezece companii aeriene regionale au avut dificultăți în a găsi candidați care să ocupe posturile ce le-au avut vacante.
Republic Airways, una din cele mai mari companii aeriene regionale, a anunțat deja intenția de a retrage 27 din cele 243 de aeronave pe care le deține, datorită lipsei de piloți. United Airlines renunță la majoritatea curselor spre Cleveland din statul american Ohio, datorită faptului că au prea puțini piloți.
Deoarece companiile aeriene oferă mai puțini bani pentru a zbura pe distanțe scurte și pe avioane mai mici, acestea nu sunt atractive pentru piloți. Orașele mai puțin semnificative ar putea să înceteze a mai fi deservite de companiile aeriene, dacă industria nu le va face atractive, avertizează asociația companiilor aeriene regionale.
http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/schlechte-gehaelter-bei-us-fluggesellschaften-prekariat-im-cockpit