SUCCES BOSS

  • bossHugo Boss și luxul

Luxul se vinde mereu foarte bine. Prin urmare, casa de modă modernă, Hugo Boss, își consolidează marca. Iar rezultatul este o creștere clară a veniturilor.

 

Casa de modă Hugo Boss a înregistrat în trimestrul al patrulea al anului trecut o creștere a veniturilor cu două cifre. Câștigurile ajustate înainte de dobânzi, taxe, deprecieri și amortizare au crescut cu 17% până la valoarea de 157 de milioane de euro. Responsabilitatea pentru această creștere o poartă vânzările crescute și îmbunătățirea marjei de profit.

 

Cu toate acestea, veniturile companiei au fost afectate de efectele deprecierii valutare. Acestea au crescut cu până la 7% și suma de 649 de milioane de euro. Ajustate pentru efectele cursului valutar, creșterea este de 10%. Creșterea a fost determinată în principal de vânzările cu amănuntul.

 

CEO-ul, Claus Dietrich Lahr a declarat că vor continua să pună accent sporit pe un retail riguros. Cursul pozitiv din trimestrul al patrulea dă încredere companiei pentru anul în curs. Pentru întregul an 2013 Hugo Boss și-a atins propriile obiective, chiar dacă vânzările au rămas la 2,432 miliarde de euro. Raportul detaliat pentru 2013 și prognoza pentru anul fiscal curent Hugo Boss va fi eliberat pe 13 martie.

 

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Hugo-Boss-goes-Premium-

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

31 + = 34