Gigantul american de retail Target a raportat o creştere de 52% a câștigurilor trimestriale la 635 milioane de dolari, ajutat de un impuls în vânzările on-line. Rezultatele, care depăşesc previziunile, au fost, de asemenea, ajutate de vanzarile puternice de articole vestimentare și de produse pentru copii. Target a declarat că s-a concentrat pe o gamă de produse mai restrânse.
Retailerul a încercat să scadă costurile în acest an. Acum se aşteaptă la o creşte a veniturilor şi a acţiunilor de 4.50 dolari şi 4.65 dolari pe acţiune, în comparație cu o previziune anterioară de 4.45 dolari şi 4.65 dolari.
Ca parte a planurilor de reducere a costurilor, în luna martie retailerul a anunţat că va reduce câteva mii de locuri de munca în urmatorii caţiva ani. În ianuarie, Target a ieşit de pe piața canadiană, cu o pierdere de 5,4 miliarde de dolari.