Există vehicule Tesla peste tot în lume, deși marea majoritate sunt înregistrate în statul federal american California, o regiune acoperită de soare. Există, bineînțeles și zone muntoase, reci și pline de ninsoare în acest stat. Dar multe din vehicule au fost vândute și în nord-vestul țării, către Oceanul Pacific, sau Norvegia. Putem spune că majoritatea vehiculelor electrice nu se regăsesc în cele mai răcoroase state din SUA.
Acum că aproximativ 500.000 de oameni au rezervat un Tesla Model 3, Tesla Semi este la rândul său pe drum (vehicul ce va traversa țara, poate chiar până în Canada), existând deja planuri pentru viitorul Model Y, care se pare că va fi ridicol de popular, este timpul ca producătorul auto să ia în considerare mai în serios impactul acestor elemente.
Potrivit celor de la Electrek, Tesla a introdus sisteme de preîncălzire în vehiculele sale. Vehiculele electrice, la fel ca și versiunile cu motor clasic, sunt mai puțin eficiente în vreme rece, care de multe ori se traduce într-o pierdere semnificativă a autonomiei. Acest lucru afectează performanța energetică, regenerarea energiei din frânare, timpul care este necesar pentru ca vehiculul să se încarce și cât de mult se poate încărca într-un singur ciclu. Impulsionarea acelor electroni nu poate decât să ducă la rezultate pozitive.
Tesla a declarat, cu privire la noua opțiune de încălzire a bateriilor, că atunci când temperaturile sunt aproape de îngheț, sistemul de preîncălzire va încălzi de asemenea bateria pentru o experiența mai bună pentru condus și performanță mai bună la încărcare. Se recomandă menținerea automobilului conectat la priză pentru a nu pierde din autonomie, iar preîncălzirea să fie efectuată cu aproximativ o oră înainte de plecare, pentru că este necesar un anumit timp pentru a încălzi bateria când este frig afară.
https://insideevs.com/tesla-battery-pre-heating-improve-efficiency-cold-climates/