Tesla Semi ar putea aduce economii importante pentru DHL

Lanțul de aprovizionare DHL remarca faptul că cifrele încep să dea bine pentru Tesla Semi iar un exemplar ar putea să își amortizeze valoarea în circa un an și jumătate. Compania a fost printre primele branduri care au comandat camionul electric.

Jim Monkmeyer, președintele departamentului de transporturi la DHL Supply Chain, vede achiziția ca un proiect-pilot care va face trecerea întregii flote la vehicule electrice în câțiva ani. Avantajul camioanelor electrice o reprezintă economia de combustibil și a costurilor cu întreținerea, care se ridică la zeci de mii de dolari în fiecare an.

Se estimează că investiția ar putea fi amortizată în decurs de un an și jumătate pe baza consumului de energie și a costurilor reduse cu întreținerea. Economiile realizate cu întreținerea pot fi și ele enorme. Doar pentru că motoarele sunt mult mai simple în ceea ce privește numărul de componente și complexitatea lor. Se pare că Daimler are de asemenea planuri ambițioase în următorii doi ani de zile, în ceea ce privește camioanele sale electrice. Toate cifrele trebuie îns demonstrate în practică pentru a determina și alte companii să comande mai multe camioane electrice.

Marea întrebare pentru DHL rămâne în continuare legată de modalitatea de încărcare a acestor camioane care se pot aglomera cu sutele la depozite sau vor trebui să efectueze rute peste tot în țară. Cea mai mare problemă este felul în care rețeaua va fi dezoltată și cât de mult va dura implementarea sa la nivel național sau peste tot în America de Nord apoi peste tot în lume. Tesla va încerca probabil să surprindă industria printr-o rețea Megacharger, instalând primele unități fără nici un fel de anunț public și lansând oficial rețeaua odată cu primele teste pentru Tesla Semi.

Tesla Semi Could Save DHL Lots Of Money

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 7