Tesla vrea să ofere clienților săi o „experiență unică”. Astfel că butonul de “Ludicrous” nu mai este suficient. Potrivit unui raport, constructorul de automobile electrice vrea să demareze propriul serviciu de streaming de muzică.
Cei de la Tesla oferă deja un buton pentru modul “Ludicrous”. Constructorul de automobile electrice poate să își protejeze clienții, la cerere, chiar și de atacuri cu arme biologice. Ce mai lipsește atunci pentru o experiență completă de condus? Exact, o muzică pe măsură. Tesla vrea ca în viitor să ofere propriile melodii în propriul serviciu de streaming.
După cum raportează portalul american Recode, compania lui Elon Musk negociază cu diferite mari case de discuri despre licențiere și oferirea de servicii corespunzătoare în mașinile sale. Ei cred că este important ca pentru obținerea unei experiențe unice în mașină, șoferul să poată să asculte muzica preferată.
Casele de discuri nu știu încă precis până unde se întind planurile celor de le Tesla. Ei cred doar că, compania este interesată să ofere clienților săi mai multe servicii de streaming. Astfel un portal ar putea face ceva similar cu radio-ul online din SUA pe nume Padora. Acesta a înghițit la finalul lunii 2015 concurentul Rdio, care a fost până atunci partener al Tesla pentru streaming de muzică. La doar o lună mai târziu Tesla a ales să colaboreze cu eternul rival Spotify. Dar cu toate acestea, a luat această decizie doar pentru mașinile vândute în afara SUA.
Tesla lucrează acum pentru a încheia colaborări și cu alte servicii de muzică, precum Apple Music, Deezer sau Spotify fără a le face concurență acestora. Există deja baza tehnică pentru ca șoferii să poată asculta în mașinile lor Tesla radio-uri online. Toate modelele Tesla sunt echipate deja cu tehnologie LTE de mare viteză, precum și cu un display touchscreen.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Tesla-will-Musik-machen-article19903219.html