Directorii companiilor primesc zilnic sute de mail-uri pentru a stabili întâlniri de afaceri, de genul „Vreau să ne vedem la o cafea să va spun idea mea”, „Vreau doar să vă uimesc”. Din cauza acetor multe mail-uri cu care sunt bombardați și a clișeelor, trebuie să ai grijă cum abordezi directorul dacă dorești să îi trezești interesul și să îți acorde o întâlnire.
Ce oferi în schimbul timpului meu? Dacă dorești să nu se sară peste e-mail-ul tău și să ajungi în agenda de întâlniri a directorului, trebuie să îi oferi ceva în schimbul timpului care el ți-l oferă ție. Acest lucru trebuie să îl menționezi chiar de la primul mail sau apel telefonic.
Cunoașterea clientului. Genul acesta de întâlniri, în care ambele părți au ceva de câștigat, este modul în care sunt învățați antreprenorii buni să își stabilească prima întâlnire, care are ca și scop cunoașterea clientului.
Așadar nu încerca să impresionezi prin diverse clișee, pentru ca directorii experimenați și deștepți le cunosc deja, mai bine vezi ce poți tu să îi oferi în schimbul întâlnirii acordate.