Chiar dacă unele persoane pun la îndoială relevanţa unui MBA, este greu să te mai întrebi de el după ce afli care este salariul unui absolvent al unei şcoli de top, sau faptul că aproximativ 40% din managerii de top au această diplomă.
Una din cele mai folosite metode de educare folosite de Harvard Business School este studiul de caz. Le sunt prezentate unele dintre cele mai dificile situaţii din istoria afacerilor, iar ei trebuie să vină soluţii pentru aceste situaţii.
Harvard Business School consideră că aceasta este metoda cea mai bună de a educa viitorii manageri de top.
S-a discutat cu unii dintre cei mai buni profesori de afaceri şi au fost întrebaţi care sunt studiile de caz pe care ei le consideră cele mai potrivite pentru educarea viitorilor leaderi de afaceri, şi ne-au prezentat următoarele lecţii: „Cum şi-a pastrat Lululemon cultura”, „ Cum a bătut Ryanair doi dintre giganţii industriei”, „Cum a reuşit USA Today să se reinventeze”, „Cum l-a provocat Microsoft pe Google”, „De ce Apple şi-a schimbat numele”, Le Cirque de soleil,din a carui activitate aveti o imagine sugestiva.