Toyota ratează targetul de vânzări propus pentru 2014 în cea mai mare piata auto a lumii

toyota-motor-logo

 

Toyota ratează targetul de vânzări propus pentru 2014 în China

Toyota Motor nu şi-a atins obiectivul de a vinde peste 1,1 milioane de vehicule în China în acest an, ca urmare a unei încetiniri economice mai rapidă decât se anticipase și a rezultatului unui război al prețurilor în cea mai mare piață auto din lume.

Cel mai mare producator auto din lume și cele două asociații în participațiune din China va rata targetul pentru 2014, dar va vinde un pic mai mult de un milion de vehicule în 2015, au declarat pentru Reuters doi directori anonimi ai Toyota.

Producătorul a trebuit să-şi revizuiască planurile de vânzare treptat începând cu al treilea trimestru, au declarat directorii, în urma încetinirii economiei chineze.

În plus, concurența cu brandurile germane de top, cum ar fi BMW au afectat, de asemenea, vânzările.

http://www.ibtimes.co.uk/toyota-miss-2014-china-sales-target-due-slowdown-1481294

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 5 = 5