-
Antreprenorii și artiști posedă abilități similare.
Un antreprenor este un nume pentru artistul cu un set diferit de instrumente. Artiștii și antreprenorii trebuie să aiba capacitatea de a se motiva pe ei înşişi, sa fie disciplinaţi, confortabili cu un anumit risc, adepţi la idei de marketing, și capabili de a comunica și a funcționa într-un mediu cu resurse limitate. Ambii sunt conduşi de un scop mai mare, iar atingerea acestui obiectiv presupune comunicare si asumarea unor riscuri.
Indiferent dacă, construieşti o sculptură sau o afacere, procesul este în mare parte același: Este nevoie de cercetare, prototipuri, experimentare și evaluare constantă.
-
Artiștii nu îi copiază pe alții și nici antreprenorii.
Antreprenorii trebuie să privească lumea în moduri noi. Arta venerează idei neortodoxe, o abordare s-a dovedit a fi valoroase într-un moment în care regulile de afaceri sunt în continuă schimbare.
Gândind “in afara cutiei” ajută antreprenorii să descopere valori nerecunoscute. Antreprenorii nu experimenteaza succesul deoarece îi copiază pe alții; aceştia au succes, deoarece găsesc o modalitate de a face ceva mai bun, mai rapid sau mai ieftin. In plus, ei găsesc ceva care satisface o nevoie profund nerecunoscută. Antreprenorii trebuie să fie suficienti de îndrăzneţi pentru a spune o poveste diferită.
-
Antreprenorii și artiștii își permit să gândească creativ.