Trei modalități de a va gestiona tendințele perfecționiste

Contrar convingerilor populare, perfecționiștii nu câștigă mereu maratoane. De cele mai multe ori, ei nu isi ating obiectivele, în frica de eșec, spune Elizabeth Lombardo, Ph.D., autor al Better Than Perfect: 7 Strategies to Crush Your Inner Critic and Create a Life You Love.

1. Folosiți metoda științifică.
În cartea sa, Lombardo își amintește zilele petrecute în chimia liceului. Când rezultatele experimentului nu erau în concordanță cu predicțiile, nu a considerat totul un eșec. Ei au fost învățați să întrebe cum au obținut rezultatul întrebând: Am urmat corect pașii? Ce ingrediente au avut ca rezultat acest rezultat? Această abordare științifică servește perfecționiștilor – care se învinuiesc pe ei înșiși sau pe ceilalți atunci când lucrurile nu merg bine spune Lombardo.

2. Spuneți nu extremelor
Perfecționismul se hrănește cu gândirea absolută, totală sau fără nimic. Este un ciclu vicios care se poate termina prin eliminarea unor extreme, spune Lombardo. Evitați regulile și imposibile pentru voi. În schimb, gândiți-vă, voi încerca.

3. Luati-o mai usor cu social media.
“Sentimentul perfecționismului de auto-valoare este condiționat,” spune Lombardo. “Ei se consideră în regulă dacă au o anumită autoritate, dacă fac o anumită sumă de bani, dacă locuința lor este destul de drăguță … și mai departe”.

Deoarece perfecționiștii își bazează valoarea de sine în privința măsurilor externe, sunt deosebit de sensibili la comparații. Ei vor considera succesele prietenilor lor – promovări, vacanțe sau acceptări de colegiu pentru copii – ca eșecuri pentru ei înșiși. Revenind la Facebook și Instagram combină aceste gânduri.

http://www.success.com/article/3-ways-to-manage-your-perfectionist-tendencies

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 62 = 67