Tinerii nu mai permit difuzorilor să le dicteze când să se uite la TV. Asta deoarece televiziunea la cerere devine tot mai populară, iar difuzorii trebuie să răspundă corespunzător.
Actorul Kevin Spacey a descris viitorul televiziunii în două fraze concise. “Dă oamenilor ceea ce doresc, atunci când doresc, în forma în care o doresc și la un preț rezonabil. Iar atunci ei vor prefera să îl cumpere mai degrabă decât să îl fure”. Spacey știe despre ce vorbește, la urma urmei el este vedeta serialului “House of Cards”. Performanțele sale în rolul de politician rece ca gheața din renumitul serial american Francis Frank Underwood nici măcar nu au fost văzute la TV. Seria nu este necunoscută publicului larg, dar aceasta este o producție exclusiv a furnizorului online de conținut video, Netflix.
Netflix a înțeles nevoile tinerilor telespectatori. Portalul de tip bibliotecă video pe Internet permite utilizatorilor accesul la un întreg catalog de seriale și filme, unde clientul, pentru un preț lunar fix, poate să le urmărească de oriunde și ori de câte ori dorește. Platforma include titluri precum “Breakind Bad” și „Homeland”. Oricine a început să se uite la aceste serii nu se va putea opri ușor. Prin urmare, a fost o mișcare inteligentă din partea Netflix de a furniza online în luna februarie toate cele treisprezece episoade din House of Cards, simultan.
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/netzwirtschaft/video-on-demand-fernsehen-auf-abruf-