Twitter a pierdut peste 2 miliarde de dolari, de când rețeaua socială a fost lansată pentru prima data acum 10 de ani, din care 1,6 miliarde de dolari din momentul când a devenit publică în urmă cu doi ani. În conformitate cu Form 10-K raportul anual depus de Twitter, care oferă un rezumat cuprinzător al performanței financiare a companiei, deficitul cumulat total de Twitter la data de 31 decembrie 2015 a fost de 2.09 miliarde de dolari, în mare parte datorită compensării pe bază de valori acordate angajaților.
Twitter, de asemenea, a subliniat faptul că în viitor cheltuielile sale sunt susceptibile să crească, deoarece va trebui să continue să mențină infrastructura tehnologiei actualizată, continuând cercetarea și dezvoltarea de noi produse, să păstreze și să atragă angajați talentați plătiti pe oportunități strategice, cum ar fi relațiile comerciale.
Raportul este, în esență, o perspectivă brutală dar onestă și destul de deprimantă pentru toate modurile în care Twitter ar putea continua sa piarda bani, cu factori, cum ar fi SUA și legile străine, obligațiile fiscale pe venit, clasamentul Google și chiar și ipoteze cu privire la valorile cheie menționate ca potențiale probleme.