Serviciul de mesaje scurte Twitter renunță la iubita sa aplicație de videoclipuri, Vine, în contextul situației dificile prin care trece compania. Nu există o explicație a deciziei și este încă neclar ce se va întâmpla cu conținutul utilizatorilor.
Twitter decide să renunțe la aplicația sa de videoclipuri, denumită “Vine”, după fix patru ani de existență. Ea va fi eliminată complet în următoarele luni, a anunțat compania, fără să dea detalii despre cauza acestei decizii. Prin această aplicație se puteau transforma clipuri scurte în animații care se repetau la nesfârșit și oferea posibilitatea distribuirii lor online. Twitter a cumpărat aplicația la câteva luni după debutul activității, în toamna anului 2012.
Între timp Twitter s-a concentrat din punct de vedere al conținutului video, pe aplicația de streaming live, Periscope. Serviciul de mesaje scurte se luptă în general cu o creștere slabă a afacerilor și costuri ridicate de operare, ceea ce menține compania într-o zonă de pierdere, ea anunțând recent reduceri suplimentare de locuri de muncă.
Conținutul Vine va rămâne în continuare online, se mai spune în continuare. Pagina va rămâne pe internet, pentru că, compania crede că este important să se păstreze toate acele “vines” incredibile pe care utilizatorii le-au creat. Dacă ceva se schimbă, atunci utilizatorii vor fi anunțați, scriu reprezentanții într-o postare pe blogul Vine.