Twitter și Amazon

Men are silhouetted against a video screen with a Twitter logo as they pose with Samsung S3 and S4 smartphones in this photo illustration taken in the central Bosnian town of Zenica

 

Twitter și Amazon
Cei ce răspund la un mesaj scurt de pe Twitter ce conține un link de produs de pe Amazon vor fi trimiși direct către coșul lor de cumpărături de la retailerul online Amazon. Amazon a optimizat procesul de achiziție, iar Twitter promite beneficii pe termen lung.

Este clar, clienții își doresc să facă cumpărături simplu și plăcut. Iar acest lucru este benefic în special pentru Amazon. Retailerul online continuă să dezvolte strategii pentru a ajuta clienții să își umple coșurile lor digitale de cumpărături, de exemplu comandarea de produse alimentare prin utilizarea unui mic dispozitiv de înregistrare, iar acestea fiind apoi livrate direct acasă. Începând de luni serviciul de mesaje scurte Twitter s-a legat de Amazon. Cine răspunde în Statele Unite la un tweet cu un link la un produs Amazon și hashtag-ul “#amazoncart” va fi trimis direct la coșul de cumpărături de pe Amazon. Această comandă este valabilă și pentru cei ce locuiesc în Marea Britanie, acolo hashtag-ul ce trebuie utilizat este “#amazonbaschet”, iar astfel produsul este introdus direct în coșul Amazon.

Cu toate acestea, tranzacția nu este încă finalizată, clientul trebuie să mai treacă odată prin lista de produse și să completeze și alte informații. Pentru a putea utiliza această funcție clienții trebuie să își conecteze conturile de Twitter și Amazon. Astfel, Amazon a optimizat procesul de achiziționare. Concernul declară că astfel clientul nu mai este nevoit să își introducă parola sau să comute între aplicații.

Tweet-ul cu comanda pentru a pune produsele în coșul de cumpărături este vizibil și pentru alți utilizatori Twitter, cel puțin în cazul în care profilul este public. Iar atunci poți să știi ce produs cui îi place. Clienții Amazon fac în acest fel publicitate automată comerciantului.

Twitter se aștepată la rândul său să obțină avantaje pe termen lung din această legătură. În timp ce serviciul nu va aduce direct mai mulți bani, în schimb cu această acțiune Twitter ar putea atrage și alte companii care să își facă astfel reclamă pe platformă. Twitter pierde bani și este astfel dependentă de veniturile din publicitate. Iar utilizatorii sunt în acest caz foarte valoroși pentru rețeaua de socializare, dar numărul acestora nu mai crește la fel de puternic ca și în trecut.

În afaceri cu cumpărături rapide este posibil să intervină chiar și Google. Compania de internet are aparent planuri să facă concurență Amazon în Statele Unite cu ajutorul “Google Shopping Express”, informează pagina TechCrunch.

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/einkaufen-via-kurznachricht-amazon-und-twitter-verknuepfen-ihre-dienste-1.1951702

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 4 = 20