IN UK NU TE JOCI CU PUBLICITATEA INSELATOARE

_75549501_creditsuisse

Credit Suisse și Yorkshire BS amendate de către autorităţile de reglementare din UK
Autorităţile de reglementare financiară din Marea Britanie au amendat Credit Suisse și Yorkshire Building Society (YBS) pentru marketing “înșelător” cu produse de investiții.
Credit Suisse i-a fost pronunțată o amendă de 2.4 milioane de lire, iar YBS trebuie să plătească în jur de 1.5 milioane de lire. Ambele instituții au acceptat concluziile autorității de reglementare.

Instituțiile au promovat potențialul de rentabilitate maximă a produselor, pe care investitorii nu au avut aproape nici o șansă de a le obține, a declarat Financial Conductor Authority (FCA).

Credit Suisse a proiectat produsul, numit “Cliquet”, pentru a oferi un randament minim, cu potențial aparent pentru a obține înapoi în mod semnificativ mai mult în cazul în care FTSE 100 a evoluat în mod constant. FCA a declarat că probabilitatea de a obține înapoi un randament minim a fost între 40% și 50%, în timp ce sansa unui profit maxim a fost “aproape de 0%”.

“Aceste promotii au fost o încălcare gravă a cerintei de a fi clare, corecte și să nu inducă erori”, a declarat Tracey McDermott, director FCA de punere în aplicare și a criminalității financiare.
“CSI [Credit Suisse] și YBS știa că șansele de a primi beneficii maxime au fost aproape de zero, dar cu toate acestea a subliniat acest lucru ca pe un element-cheie de promovare a produsului. Acest lucru fiind inacceptabil.” Produsul a fost vândut la 83,777 de persoane.
http://www.bbc.com/news/business-27865606

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

85 − = 78