Un clip publicitar lansat de Audi în China compară femeile cu mașinile second hand

Noua reclamă a constructorului auto german Audi lansată în China, în care femeile sunt comparate cu mașinile second-hand și trebuie prin urmare inspectate cu minuțiozitate, a suscitat o amplă polemică pe rețelele de socializare chineze, relatează marți EFE.

În clipul publicitar sunt văzuți doi tineri care se căsătoresc în fața preotului, în timp ce mama soacră o inspectează cu grijă pe viitoarea noră: îi ridică vălul, o trage de nas, se uită în spatele urechilor și la dinții ei, ca și cum ar fi vorba de un cal sau de o marfă, după care își dă în sfârșit consimțământul. Perechea răsuflă atunci liniștită.

În ultimul moment însă, când perechea răspunde la întrebările preotului, soacra se uită reprobator spre pieptul miresei. Imaginea se întrerupe și apare o mașină Audi roșie, în timp ce o voce din off spune: “O decizie importantă trebuie luată cu mare grijă”. La sfârșit pe ecran este trecut site-ul de vânzări second-hand al constructorului german.

Reclama, difuzată în sălile de cinema, a stârnit critici aspre în țara asiatică fiind calificată de internauți ca jignitoare la adresa femeilor, mulți dintre ei îndemnând la boicot împotriva constructorului auto german de la care au pretins scuze.

Potrivit ziarului South China Morning Post, un purtător de cuvânt al firmei Audi a declarat că se studiază cazul și că marketing-ul companiei intră în responsabilitatea partenerului său local.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

59 + = 60