Un liceu din California a castigat 24 mil. dolari din oferta bursiera Snapchat, dupa o investitie de 15.000 de dolari facuta in 2012

Snapchat as a study guide.

Un liceu din California a castigat 24 de milioane de dolari din oferta publica initiala a Snap, compania din spatele aplicatiei de mesagerie foto Snapchat, relateaza Bloomberg.

Board-ul liceului Saint Francisco a decis sa investeasca 15.000 de dolari in Snap, in 2012, cand compania abia isi incepea activitatea, la invitatia parintelui unui elev, specializat in investitii, a spus presedintele scolii din Mountainview, Simon Chiu.

Actiunile Snap au fost vandute la pretul de 17 dolari pe unitate la oferta publica initiala de miercuri, iar joi cotatia acestora a urcat joi cu 44%, la bursa din New York.

Reprezentantii scolii au spus, potrivit mai multor publicatii, intre care Quartz, ca au vandut trei sferturi din actiunile detinute la pretul de 17 dolari pe unitate, castigand 24 de milioane de dolari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + 7 =