UNIQLO SUPARA C&A s.a.

  • RTR3KUM0
  • Concurență în modă

O compania de modă japoneză dezvoltă planuri de expansiune. Germania se aprinde, iar experții spun că dacă lanțurile de retail din Europa vor să reziste, trebuie să se pregătească atent.

 

În Extremul Orient un grup de retail numit Fast Retailing a avut de multă vreme dimensiuni fixe. Marca lor de bază Uniqlo domină piața regională de modă, o piață extrem de competitivă, cu tendințe regionale destul de diferite privind moda.

 

În zonele de origine lanțul și-a atins aparent limitele. Pentru a crește în continuare, gigantul industriei japoneze vrea să se extindă în Europa. Iar aici Fast Retailing va pune presiune inclusiv pe piața germană.

 

Înainte de acest weekend grupul a deschis primul magazin pilot de la Berlin pentru marca de bază Uniqlo. Experții din această ramură consideră că astfel se vor evalua costurile de capital pentru viitoare extindere, fiind primul pas în una din cele mai mari piețe din Europa. Este de așteptat să mai apară și alte astfel de magazine în viitor.

 

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Uniqlo-draengt-nach-Deutschland-article12648946.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − = 14