UPS a devenit recent cel mai mare client al Tesla Semi, comandând nu mai puțin de 125 de unități din partea companiei conduse de Elon Musk, într-un efort de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră pentru serviciile de livrare colete. UPS se alătură astfel unor alți proprietari de flote de mari dimensiuni, precum PepsiCo, J.B.Hunt, Anheuser-Busch, Walmart și Sysco.
Aceste capete tractoare inovatoare, cu sisteme electrice de propulsie, vor da naștere unei noi ere în domeniul transporturilor de mărfuri, făcând din acestea o activitate mult mai sigură, vor reduce impactul asupra mediului și vor reduce costul deținerii unei flote, spune Juan Perez, Chief Information and Engineering Officer la UPS.
Noile capete tractoare se vor alătura unei flote deținute de UPS care este deja agresivă, dar se bazează tot pe sisteme alternative de propulsie, fiind cea mai mare flotă comercială din SUA propulsată de sisteme alternative. UPS deține deja peste tot pe glob sute de vehicule electrice, hibride, care rulează pe gaze naturale, propan sau bio-combustibil. Potrivit celor de la UPS, compania deține peste 8500 de vehicule cu combustibil alternativ.
Camioanele Tesla Semi s-ar putea dovedi importante pentru UPS, care a anunțat că are planuri pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu până la 12% până în anul 2025. UPS operează o flotă foarte cuprinzătoare de capete tractoare Clasa 8, destinate rutelor locale sau regionale, atât în America de Nord cât și în restul lumii. Majoritatea camioanelor UPS sunt propulsate pe rute scurte, fixe, care poartă bunurile între diferite centre de distribuție. Aceste rute scurte sunt potrivite pentru Tesla Semi, care ar putea înlocui multe camioane de tip taxi pe care UPS le folosește azi. Doar serviciul de intermediere livrări de bunuri de la UPS folosește peste 5500 de vehicule și 21.000 de remorci.