Vânzările Coca-Cola scad, în ciuda prezentei laCM

50402218

Vânzările Coca-Cola scad, în ciuda prezentei CM
Prezența de durată în cadrul Cupei Mondiale a determinat creșterea vânzărilor la Coca-Cola. Dar acest lucru nu se observă după tragerea liniei. Printre altele, ratele de schimb proaste aduce grupului un declin al profitului.

Setea de băuturi răcoritoare pe parcursul Cupei Mondiale a fost una bună. În al doilea trimestru, înainte de declinul vânzărilor, băuturile carbogazoase s-au ridicat din nou. Coca-Cola în sine a crescut cu un procent, Fanta și Sprite cu două până la șase procente, după cum anunță compania. Gigantul american al băuturilor carbogazoase a fost unul dintre cei mai mari sponsori ai turneului din Brazilia.

În cele din urmă, cu toate acestea, a fost doar o picătură într-o găleată. Schimbul valutar nefavorabil, competiția dură din partea pepsi și schimbările din gusturile consumatorilor au creat din nou un declin în afaceri. Vânzările au scăzut în cursul trimestrului cu unu la sută până la 12,6 miliarde de dolari (9,3 miliarde de euro). Profitul s-a prăbușit în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu trei la sută până la 2,6 miliarde de dolari.

Coca-Cola simte de ceva vreme reticența clienților săi pe piețele stabilite, cum ar fi Europa și America de Nord. Cele din America de Nord care contribuie cu aproximativ 45% din veniturile totale ale grupului în perioada de raportare au stagnat. În SUA, Coca-Cola a resimțit o reticență a consumatorilor care se îndreaptă tot mai mult spre băuturi sănătoase.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Coca-Cola-Gewinn-sinkt-trotz-Fussball-WM-article13274686.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 + 2 =