Vânzările Volkswagen au scăzut în aprilie, pe fondul reducerii cererii în Europa

Vânzările grupului german Volkswagen pe plan global au scăzut în aprilie cu 1,4%, la 841.200 vehicule, pe fondul reducerii cererii în Europa, transmite Automotive World.

Livrările în Europa au scăzut luna trecută cu 1,6% dar în Europa Centrală și de Est (CEE) s-a înregistrat un avans de 11,1%. În China, cea mai mare piață a companiei, vânzările au crescut cu 1,5%, iar în SUA au urcat cu 3%.

“La începutul trimestrului doi, am reușit să majorăm din nou livrările în China. În aprilie, evoluțiile din Europa au fost afectate de data târzie a Sărbătorilor de Paște. În același timp, am înregistrat o creștere solidă în Europa Centrală și de Est”, a declarat Fred Kappler, șef de vânzări la Volkswagen.

În primele patru luni din acest an, grupul Volkswagen, cel mai mare producător auto din lume, a livrat 3,33 milioane de vehicule, în scădere cu 0,7% față de perioada similară din 2016.

Livrările în Europa au urcat cu 2,8%, sprijinite de avansul de 12% din Europa Centrală și de Est. Pe piața chineză, vânzările au scăzut cu 4,8%, iar în SUA au urcat cu 7,4%.

Anul trecut, grupul Volkswagen a vândut un număr record de 10,3 milioane autovehicule, în creștere cu 3,8% comparativ cu 9,93 milioane unități în 2015, în pofida scandalului manipulării emisiilor poluante (Dieselgate).

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 × = 72