Versiunile electrice ale noului Golf în detaliu (1)

Cosmetică la nivel vizual, un nou sistem de Infotainment și o autonomie sporită: noul E-Golf și Golf GTE impresionează.

Motorul este aplasat frontal, bateriile pe axa posterioară: layout-ul sistemului de propulsie de la VW E-Golf este foarte asemănător cu cel de la mașinile cu motor clasic. Motorul electric oferă acum o performanță de 100 kW (136 cp) în loc de 85 (115 cp) cum a fost cazul versiunii anterioare. Creșterea de performanță nu duce doar la o experiență mai bună de condus pe hârtie, ci și la performanțe reale mai bune.

Capacitatea bateriei este acum de 35,8 kWh în loc de 24,2. Acest lucru determină sporirea autonomiei, care ar trebui să atingă chiar și 300 de kilometri, cu toate că aceasta este calculată după Noul Ciclu European de Rulare, care prevede condiții nerealiste. În condiții reale de trafic la o rută de test efectuată pe 95 de kilometri, autonomia prezentată la bord a scăzut cu 164 de kilometri.

Pentru a ne da seama ce este nou la “noul Golf” trebuie să ne uităm atent. Este ceva crom în plus aici, o mică dungă acolo și noua mască frontală mai beneficiază de faruri pe bază de LED în loc de Xenon. Există retușuri la fel de subtile și în partea din spate, designul jenților a fost de asemenea schimbat și există nuanțe noi pe care clienții le pot alege pentru a se deosebi de cei care au versiunea a șaptea a Golf-ului clasic.

VW Golf GTE cu motor hibird de tip plug-in arată foarte similar cu predecesorul său. Chiar și datele tehnice sunt foarte asemănătoare: combinația dintre un motor turbo pe benzină de 1,4 litri și un electromotor produce în total 150 kW (204 cp). Autonomia în modul full electric ar trebui să fie de maxim 50 de kilometri. În condițiile reale însă, ele nu vor depăși 40 de kilometri.

http://www.sueddeutsche.de/auto/elektromobilitaet-die-elektroversionen-des-neuen-vw-golf-im-detail-1.3444329-4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

39 + = 40