Furnizorul în domeniul telecomunicațiilor, Vodafone se confruntă cu perspectiva unei amenzi mari, după ce autoritatea de reglementare a constatat că acesta nu a reușit să se ocupe in mod corespunzator de plângerile clienților.
Ofcom a declarat că Vodafone a încălcat regulile privind gestionarea reclamațiilor pe o perioadă de doi ani, până în noiembrie 2015. Autoritatea a acuzat Vodafone de incapacitatea de a detine procedurile corespunzătoare în vigoare. Vodafone, care poate fi amendat cu până la 10% din cifra sa de afaceri, a declarat că va studia raportul în detaliu înainte de a răspunde.
Ofcom, a acuzat, de asemenea, compania ca nu a trimis notificări scrise către clienți în cazul în care o plângere nu a fost rezolvată după opt săptămâni – o cerință în conformitate cu codul industriei de practică.
Ofcom a lansat ancheta impotriva Vodafone in vara anului trecut. Compania are acum o șansă de a răspunde, înainte ca Ofcom sa anunte decizia finală.
Vodafone failed on customer complaints, says Ofcom – BBC News