Volkswagen creează un nou logo pentru a marca trecerea la electric

Toată lumea cunoaște celebrul logo al VW, un “V” și un“W” incluse în interiorul unui cerc, indiferent că este de la un New Beatle sau un logo gigant pe capota legendarului microbuz al lui Jerry Garcia.

Acum, potrivit celor de la Bloomberg, compania are planuri pentru a actualiza din nou logo-ul, de data aceasta pentru era automobilelor electrice, fiind lustruit pentru lansarea pe piață a lui I.D.Crozz hatchback. Atât logo-ul cât și modelul electric I.D.Crozz sunt de așteptat să ajungă pe piață în jurul anului 2020, poate chiar 2021.

Deși designul logo-ului a rămas în mare parte constant de când compania și-a extins tentaculele peste tot în lume după Al Doilea Război Mondial, acesta a suferit revizii subtile în fiecare deceniu. Cea mai mare schimbare a fost renunțarea la dinții de pinion amplasați pe cercul exterior.

Un purtător de cuvânt al Volkswagen a declarat că noul logo nu va fi destinat doar vehiculelor electrice și va fi lansat simultan cu I.D.Crozz și o versiune redesenată a modelului Golf. Noul logo, împreună cu noua gamă de cinci automobile electrice este destinată în special lustruirii imaginii VW după ce a trebuit să recheme peste 400.000 de automobile din 2016 și până în prezent pentru că nu erau conforme cu reglementările privind emisiile.

https://www.greencarreports.com/news/1116351_volkswagen-stamps-new-logo-to-mark-electric-transformation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

60 − 57 =