Dilema din scandalul Volkswagen, sacrificarea de angajati sau scaderea notorietatii pe plan mondial

RTX1RX2B

Scandalul emisiilor de gaze amenință multe locuri de muncă din Germania dar si notorietatea grupului. Noua conducere are de ales intre sacrificarea unor angajati sau pierderi imense prin neluarea masurilor adecvate impotriva celor care au creat scandalul ajuns in prezent la scara mondiala.

Astfel angajații cu contract pe durată determinată ar trebui să își facă griji privind cariera lor la Volkswagen. Conducerea are în vedere o reducere. Iar consiliul întreprinderii își arată forța.

Concernul automobilistic Volkswagen dorește să compenseze o diferență de valoare în cazul vânzărilor, datorată scandalului emisiilor de gaze și astfel nu exclude consecințe importante pentru producție și locurile de muncă din companie. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că în cazul în care va exista o astfel de reducere temporară în ocuparea forței de muncă, efectivele angajate temporar sau pe perioadă determinată vor fi reduse semnificativ.

Purtătorul de cuvânt a dorit însă să tempereze panica, adăugând că, cel puțin deocamdată, nu se întrevede o astfel de tendință în situația forței de muncă. Conducerea companiei se angajează de asemenea să facă tot posibilul pentru a minimaliza efectele asupra forței de muncă de la Volkswagen.

Anterior consiliul companiei a explicat faptul că, noua echipă de conducere formată de directorul executiv Matthias Müller ia în considerare o reducere a numărului de muncitori pe perioadă determinată, pentru a se absorbi astfel orice fel de reduceri în vânzările de automobile.

 

Concernul Volkswagen resimte din plin consecințele din scandalul emisiilor de gaze și concediază al patrulea inginer de top din companie. Omul a avut un rol esențial în dezvoltarea motorului afectat, EA 189.

Volkswagen AG a suspendat cel de-al patrulea inginer ca importanță din companie ca urmare a fraudelor privind emisiile de gaze în SUA. Falko Rudolph, în vârstă de 50 de ani, a fost eliberat de obligațiile sale ca și conducător al fabricii de componente VW în Baunatal bei Kassel, spune o persoană apropiată evenimentelor.

Rudolph a fost între anii 2006 și 2010 șeful departamentului de dezvoltare motoare diesel la concernul de la Wolfsburg și este, potrivit insiderilor, tatăl transmisiei cu dublu ambreiaj. Inginerul nu a fost însă de găsit pentru declarații.

El aparține de o echipă de ingineri care a dezvoltat motorul EA 189. Acesta a fost în centrul scandalului privind emisiile. Volkswagen ar fi estimat cel mai recent că motorul, însoțit de software-ul malițios, a făcut parte din echiparea a peste 11 milioane de automobile care au înselat testele de emisie.

Împotriva concernului există acum anchete în desfășurare în SUA și Germania. Cercetările germane cu privire la acest caz se concentrează pe un grup de ingineri din divizia de cercetare și dezvoltare de la Volkswagen și echipa lor de dezvoltare pentru motoare diesel. Cel puțin trei alți manageri de rang înalt vor fi suspendați până la finalizarea anchetei.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 × 1 =