VW sub presiunea lipsei de încredere

volkswagen-kaempft-gegen-vertrauenskrise-41-60589324Câți clienți se vor despărți de marca VW după scandalul emisiilor? Întrebarea preocupă nu doar conducerea de la Wolfsburg. Șeful consiliului de administrație, Osterloh, se îngrijorează în special datorită consumului de combustibil și vrea să facă victime în cadrul conducerii.

Datele false privind consumul de combustibil sunt în cazul scandalului emisiilor, cel mai mare pericol pentru vânzările mărcii VW, potrivit estimărilor șefului consiliului, Bernd Osterloh. Tema emisiilor CO2 a provocat o criză de încredere față de această marcă, spune acesta.

Pentru clienți aceste informații exagerat de reduse ale emisiilor de CO2 și implicit a consumului de combustibil reprezentau un factor decisiv pentru clienții celor 800.000 de automobile VW. Iar acum Osterloh spune că există o reticență în cumpărare.

Iar odată cu așteptările privind reducerea vânzărilor, angajații de la fabrica de la Wolfsburg vor fi trimiși mai mult în concediu decât de obicei. Osterloh spune că nu vrea să umple depozitul.

Filiala VW, Audi, nu dorește însă să extindă vacanța lucrătorilor, potrivit declarațiilor unui purtător de cuvânt.

Deja din luna octombrie marca Volkswagena a livrat cu cinci procente mai puține automobile către clienți, în comparație cu anul precedent. Dar cu toate acestea, între comandă și livrare pot trece mai multe săptămâni sau luni. Astfel că perioada cea mai gravă este de așteptat să sosească.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/VW-leidet-unter-Vertrauenskrise-article16451556.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 49 = 56