VW vrea să restructureze brandul Skoda, fură clienții concernului mamă

Disputa apare în mod regulat: pentru Volkswagen subsidiara Skoda are uneori prea mult succes. Mai presus de toate, cehii trebuie să se implice mai mult în acoperirea costurilor de dezvoltare. Acest lucru va însemna renunțarea la unele joburi, totul pentru a le asigura pe cele ale nemților.

Managerii și consiliul de administrație de la Volkswagen dorește ca, concurența din interiorul concernului să fie redusă, în special între branduri VW și Skoda. Cei de la Wolfsburg vor ca după debutul ofensivei automobilelor electrice, marca cehă să se implice mai mult în suportarea costurilor pentru dezvoltarea de noi tehnologii, spun persoane din interiorul companiei.

Skoda are un avantaj necinstit prin combinarea tehnologiei germane cu costurile reduse ale forței de muncă din Cehia. Există o competiție internă inutilă, spune un manager. Reprezentanții consiliului de administrație nu au dorit să comenteze. Un purtător de cuvânt al companiei a explicat că viitoarea poziționare a mărcilor va fi analizată, dar discuția rămâne în continuare deschisă.

VW acuză de multă vreme faptul că subsidiara cehă poate să ofere mereu modele mult mai ieftine, dezvoltate pe bază de tehnologie germană, iar astfel fură clienți ai concernului-mamă. Foștii manageri ai companiei au încercat în zadar să limiteze concurența din interiorul concernului, dar “canibalizarea” a continuat. Noul director de marcă de la VW, Herbert Diess, va implementa și alte măsuri de restructurare având în spate sprijinul consiliului de administrație.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/VW-will-Skoda-an-die-kurze-Leine-nehmen-article20065997.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 9 =