Gerry Weber flirtează cu Norvegienii
Pentru companie germană de modă Gerry Weber vânzările clasice rămân pilonul de bază. Cu tot entuziasmul mediului online, creatorul de modă pregătește preluarea a 25 de magazine din Norvegia. Ce înseamnă acest lucru pentru strategia de afaceri?
Gerry Weber construiește afacerea pe baza magazinelor. Compania de modă germană vrea să își crească prezența în Norvegia. Compania din Halle va avea la dispoziție 14 milioane de euro pentru a cumpăra opt unități Gerry Weber de la un partener de franciză. De asemenea, compania a dorit să reconstruiască 17 magazine de încălțăminte. Până în prezent în acestea sunt vândute diverse braduri de modă. Se verifică acum dacă o astfel de preluare ar reuși.
Prin investiții în magazine și comeț cu amănuntul, brandul de modă vrea în mod clar să ajungă în centrul atenției. Astfel, designerii germani de modă își păstrează în strategia lor corporativă magazine fizice, ce constituie până la 50% din sursa veniturilor companiei.
Producătorii de articole de modă pentru femei văd că potențialul de extindere din Norvegia nu este încă epuizat. În plus față de achizițiile curente, compania intenționează să deschidă în următorii ani de la 10 până la 15 noi case Gerry Weber în Norvegia. Conducătorii companiei văd un potențial semnificativ pentru cele trei familii de branduri de modă, Weber, Taifun și Samoon pe piața norvegiană.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Gerry-Weber-flirtet-mit-Norwegen-article12944931.html