Wonga forțată să despăgubească clienții pentru amenințări

wonga-chairman-errol-damelin-stepping-down-ahead-fca-payday-regulation

Wonga forțată să despăgubească clienții pentru amenințări cu utilizarea unor firme de avocatură fictive

Autoritatea de conduită financiară cere celei mai mari companii de creditare payday din Marea Britanie, Wonga să plătească despăgubiri în valoare de 2.6 milioane de lire sterline la aproximativ 45.000 de clienți pentru utilizarea unor firme de avocatură false în practicile de colectare a datoriilor dubioase.

Autoritățile de reglementare spun că Wonga trimitea scrisori către clienți în arieratele unor firme de avocatură non-existente, amenințându-i cu o acțiune în justiție, pentru ca aceştia să creadă că datoria lor restantă a fost trecută la o firmă de avocatură. În unele cazuri Wonga adăuga, de asemenea, taxe în conturile clientilor pentru a acoperi costurile de trimitere a scrisorilor. Wonga a făcut o soluționare a acordului cu FCA adăugând că tactica falsă s-a încheiat în urmă cu patru ani.

Astfel, în urma acordului cu FCA, Wonga trebuie să “identifice și să plătească despăgubiri pentru toți clienții afectați”. În timp ce unii clienți vor primi bani, alții vor avea probabil echilibrul restantelor redus. Între timp, FCA a numit o persoană de specialitate pentru a supraveghea procesul și pentru a se asigura că clienții afectați obțin ceea ce le este datorate.

http://www.ibtimes.co.uk/wonga-forced-pay-2-6m-customer-compensation-dodgy-debt-collection-practices-1454082

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

71 + = 80