Yahoo! a lansat aplicația Newsroom, ce îmbină știrile personalizate cu socializarea

yahoobuilding

Platforma Yahoo a lansat, marți, cea mai recentă aplicație de știri destinată telefoanelor mobile, ce folosește atât algoritmi specifici rețelelor de socializare, cât și opțiunile utilizatorilor pentru a livra noutățile cele mai relevante pentru aceștia, informează AFP.

Yahoo Newsroom, realizată pentru dispozitive mobile echipate cu sisteme de operare Android și Apple, este cea mai nouă mutare efectuată de Yahoo! pentru a concura cu Facebook și cu alți giganți ai internetului ca reper pentru a afla ultimele știri.

Aplicația utilizează algoritmi asemănători cu cei ai Google și Facebook pentru livrarea de noutăți personalizate, însă le dă oportunitatea utilizatorilor să ajusteze conținutul pe care îl vizualizează și să își exprime propriile opinii. ”Adoptând o abordare centrată pe comunitate, am dorit să oferim aplicației o identitate distinctă, clădită în jurul știrii și să o facem să fie un loc spre care oamenii se îndreaptă pentru a conversa pe tema știrilor”, a declarat vicepreședintele Yahoo, Simon Khalaf, pentru AFP.

Potrivit Yahoo, peste 300 de milioane de persoane accesează lunar platformele sale pentru a împărtăși opinii pe tema știrilor importante.

”Este un ciclu foarte comun și previzibil: citești, urmărești, reacționezi și repeți”, arată compania care menționează că ”Yahoo Newsroom înlesnește descoperirea de conținut relevant și participarea la conversații pe tema chestiunilor de interes”.

Aplicația permite utilizatorilor să se aboneze la rubrici (pe care Yahoo! le numește ”vibes”) și apoi să își adapteze conținutul vizualizat astfel încât acesta să se potrivească subiectelor selectate. ”Acum poți publica articole de pe web — cu reacțiile tale — direct în anumite ‘vibe’ pentru a stârni discuții”, arată Yahoo.

Lansarea aplicației mobile vine într-un moment în care Verizon se află în proces de achiziționare a companiei din Silicon Valley, dar și într-o perioadă dificilă, în care aceasta se confruntă cu urmările atacului cibernetic uriaș ce a avut loc la finalul anului 2014. Atacul a afectat circa 500 de milioane de utilizatori ai platformei din toată lumea, potrivit unui anunț făcut de Yahoo! luna trecută. Încă nu se cunoaște dacă anunțul legat de atacul hackerilor va afecta vânzarea afacerii Yahoo! către grupul telecom, tranzacție în valoare de 4,8 miliarde de dolari, mai arată AFP.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

32 − = 23