Yahoo cumpără firma de analiză a datelor mobile Flurry

industry

 

Yahoo cumpără firma de analiză a datelor mobile Flurry
Yahoo a achiziţionat firma specializată în analiza datelor mobile, in scopuri publicitare, Flurry, pentru a ajuta la creşterea veniturilor din publicitate pe smartphone-uri. Flurry ajută dezvoltatorii de aplicații să analizeze datele despre utilizatorii lor si sa livreze mai multe anunțuri personalizate. Cele două firme nu au dezvăluit termenii financiari ai acordului, însă potrivit unor rapoarte Yahoo ar fi plătit intre 200 şi 300 milioane de dolari pentru a achiziţiona firma Flurry.

Flurry, cu sediul în San Francisco, a început în 2008 să lucreze cu dezvoltatori de aplicaţii mobile pentru a crea instrumente care analizează utilizarea acestor aplicaţii. Instrumentele pot fi utile atât agenţiilor de publicitate, care pot să determine astfel segmentele în care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar şi dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicaţiilor create de aceştia.
Compania spune că peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry şi că aceasta colectează date provenind de la 150 miliarde de accesări ale acelor aplicaţii mobile în fiecare lună.

Anunţul făcut de Yahoo, despre achiziţionare, vine la doar câteva zile după ce a raportat un profit scăzut cu 18%, la 270 milioane de dolari, pentru perioada aprilie-iunie şi venituri reduse cu 3% până şa 1.08 miliarde de dolari.
http://www.bbc.com/news/technology-28415164

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 6 = 54