Zece moduri pentru a-ti creste puterea mentală

Dezvoltarea forței mintale necesita un efort conștient, dedicare și practica in fiecare zi. Începe cu aceste 10 exerciții pentru a lucra la muschii mentali.

1. Stabileste obiective.
Creierul uman este in mod natural predispus in a atinge scopurile. Și nu doar un singur scop important, cum ar fi vreau să pierd 50 de kilograme. De asemenea, stabileste obiective mai ușor de gestionat pe termen scurt, cum ar fi sa lucrezi timp de 30 de minute, fără a verifica telefonul sau sa răspunzi la toate e-mailurile până la prânz astăzi.
Cu fiecare obiectiv realizat, vei obține mai multă încredere în capacitatea ta de a reuși. Vei invata de asemenea sa recunosti atunci cand obiectivele sunt nerealist de ambițioase și când nu sunt suficient de provocatoare.

2. Pregăteste-te pentru succes.
A deveni puternic mental nu înseamnă că trebuie să te supui ispitelor în fiecare zi. Poti sa iti faci viața un pic mai ușoara prin modificarea mediului. În cazul în care doresti să mergi la sala de sport dimineața, lăsa-ti pantofii lângă pat și dormi în hainele de sala. Daca doresti să mânanci mai sănătos, elimina produsele nesanatoase din cămară. Atunci când te setezi pentru succes, nu iti vei epuiza energia mentala incercand sa rezisti tentatiei de a dormi sau de a manca o pungă de chipsuri.

3. Tolereaza disconfortul pentru un scop mai mare.
Disconfortul ii poate conduce pe oameni să caute scurtaturi nesănătoase. De cat sa rezolve o problemă, ei ajung sa faca ceva care le ofera o usurare emotionala imediata, cum ar fi un pahar de vin sau show-ul lor preferat. Dar aceste soluții pe termen scurt pot crea de multe ori probleme mai mari pe termen lung.
Practică tolerarea disconfortului amintindu-ti de imaginea de ansamblu. Forteaza sa lucrezi pentru bugetul tau, chiar dacă te face să simți anxietate; alearga pe banda de alergat atunci când te simți obosit; nu scăpa de disconfort. Cu cat vei tolera disconfortul mai mult, cu atat vei avea mai multă încredere în capacitatea ta de a face lucruri dificile.

4. Redreseaza gandurile negative.
Straduieste-te sa dezvolti un monolog interior realist si optimist. Scapa de gândurile catastrofale, cum ar fi acest lucru nu va functiona daca nu muncesc din greu, voi îmbunătăți șansele mele de succes. Nu poti elimina toate gandurile tale negative. Toata lumea are zile proaste. Dar, prin înlocuirea acestor gânduri excesiv de pesimiste cu așteptări mai realiste, vei obtine puterea de a gestiona zilele proaste.

5. Echilibreaza emoțiile cu logica.
Tu iei cele mai bune decizii atunci când emoțiile și logica sunt sincronizate. În cazul în care toate deciziile tale au fost emoționale, nu vei economisi pentru pensie, deoarece ai fi prea ocupat sa cheltui banii pe ceea ce te face fericit chiar acum. Dar, dacă toate deciziile ar fi logice, ai trăi o viață plictisitoare lipsită de plăcere, timp liber și iubire.
Fie că ai de gand sa iti cumperi o casă sau sa iti schimbi carieră, ia în considerare echilibrul dintre emoții și logica. Daca esti prea entuziasmat sau mai ales anxios, scrie o listă de argumente pro și contra pentru merge mai departe cu decizia. Revizuirea acestei liste va stimula partea logică a creierului și va ajuta la echilibrarea emoțiilor.

6. Straduieste-te să-ti îndeplineasti scopul.
Este greu să ramai concentrat, daca nu stii scopul tau de ansamblu. De ce vrei să câștigi mai mulți bani sau sa te perfectionezi?
Scrie o afirmatie de misiune clară și concise cu privire la ceea ce doresti să realizezi în viață. Atunci când te lupti pentru a face pasul următor, aminteste-ti de ce este important să continui. Concentreaza-te pe obiectivele tale de zi cu zi, dar asigura-te că acei pași te vor ajuta sa ajungi la un obiectiv mai mare pe termen lung.

7. Cauta explicații, nu scuze.
Atunci când nu obtii la fel de mult cum era de așteptat, examineaza motivele. Cauta o explicație care te va ajuta să faci mai bine data viitoare, dar nu scuze pentru comportamentul tău.
Asuma-ti întreaga responsabilitate pentru orice neajunsuri. Nu da vina pe alții sau pe împrejurări pentru pașii greșiți pe care i-ai facut. Recunoaște si confrunta-te cu greșelile tale, astfel încât să poti învăța din ele sis a eviti repetarea lor în viitor.

8. Fă un lucru greu în fiecare zi.
Nu te vei dezvolta accidental. Provoaca-te pe tine insuti. Desigur, ceea ce este o provocare pentru tine pentru altcineva poate sa nu fie, așa că trebuie să analizezi daca granitele sunt confortabile. Apoi alege ceva ușor în afara acestor limite și fa un pas mic în fiecare zi. Forteaza-te pentru a deveni un pic mai bun astăzi decât ai fost ieri.

9. Utilizeaza regula de 10 minute.
Puterea mentală nu te va face în mod magic sa te simti motivat tot timpul. Dar poate ajuta să fii productiv, chiar și atunci când simti ca nu esti. Noțiunea de bază este de multe ori cea mai grea parte. Odată ce faci primul pas, îți vei da seama că nu e aproape la fel de rau cum ai prezis, și alte abilități ale tale te vor putea ajuta să mergi mai departe.

10. Dovedeste-ti tie ca greșesti.
Data viitoare când crezi că nu poți face ceva, dovedeste-ti ca greșesti. Angajeaza-te sa faci mai mult de o flotare la sala de sport sau sa inchizi cu o vanzare mai mult luna aceasta. Mintea ta va dori să renunțe cu mult timp înainte ca sa simti ca si corpul tau are nevoie să renunțe.

http://www.success.com/article/10-ways-to-build-your-mental-strength

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 + 1 =