Ziarele pierd peste un milion de cititori
63 de milioane de germani cumpără în mod regulat ziare și reviste, dar această cifră reprezintă cu peste un milion mai puțini cititori decât în urmă cu un an. La majoritatea publicațiilor trendul este unul negativ. Dar există totuși câțiva câștigători, iar ideea că sexul vinde încă mai funcționează.
Revistele de specialitate din Germania au pierdut peste un milion de cititori. După analizele mass-mediei actuale, ei reușesc să mai ajungă încă la peste 90,3% din persoanele cu vârste peste 14 ani și astfel la 63,5 milioane de oameni. La cerecetările anterioare din luna iulie a anului trecut, acest procent era de 91,3% (64,4 milioane).
Printre pierzători se numără publicații pentru doamne sau programe TV. Cu toate acestea, există de asemenea, câștigători în aproape toate genurile. Acestea includ revista pentru bărbați Playboy, care și-a mărit numărul de cititori cu peste 10%, la 1,07 milioane. Bild der Frau este citită de 5,4 milioane de locuitori interesați (în iulie 2014 – 5,18 milioane). Bravo este populară în rândul a 700.000 de tineri, dar a pierdut peste zece la sută, iar revista Bravo Girl și-a sporit numărul de cititori cu 30% la 390.000. Cea mai cititită publicație rămâne Motorwelt ADAC, cu 15,53 milioane de cititori, în ciuda pierderii a jumătate de milion.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Zeitschriften-verlieren-eine-Million-Leser-article14363961.html